Harapan – Fazli Zainal

Doaku agar kau kan selalu bahagia
Agar kau temui insan tulus menyayangimu
Lepaskanlah diriku kerna keredhaanmu
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa

Ku tinggalkan memori bersamamu
Ku undur diri bersama harapan

Tidak kesampaian cinta kita
Ku bawa harapan ku pendam rahsia
Ku di kejauhan mendoakan
Agar kau bahagia tiada lagi duka

Daku rela mengundur diri
Ku pasti dikau kan fahami…

Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis ku terima ini bukannya ku pinta
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku

~ by musiclyrics on 31 July 2006.

34 Responses to “Harapan – Fazli Zainal”

  1. tidak kesampaian cinta kita
    ku bawa harapan kupendam rahsia
    ku di kejauhan mendoakan
    agar kau bahgia tiada lagi duka..

    isk2…x-bf nyanyi lagu ni kat aku…rasa sedih sgt2..

  2. sedihnya lagu ini…….. kalau boleh nak dengar selalu

  3. huhu.. aku ska lagu ni!!! luv fazli zainal very much!!

  4. hu hu sedihnyer…
    tapi best la…
    macam kener jer ngan aku…

  5. Lagu nih btol2 kene kat muke aku..
    sodeh beb.. hu hu hu…

  6. best lagu nih….
    klu sapa2 nak putus cinta,
    bg la lagu nih..
    tp, maybe xjadi… coz buat org tersayang
    lagi sayang kt korang…
    hahaha….

  7. besh gile lagu nie.. luv u fazli zainal..!!!!!! sy nak bawa lagu ni pegi audition AF7

  8. lagu nie cun ngn dr haku..ish3..sdih nye

  9. rate my xxx picture

    Fresh information about rate my xxx picture.

  10. contact rick wagoner

    contact rick wagoner application

  11. Alunan lagu ni sungguh menusuk kalbu.
    Senikata pun terkena sungguh kat batang hidung sendiri.

    Daku rela mengundur diri
    Ku pasti dikau kan fahami…..

  12. Suka dengan suara Fazli. Harap akan dapat lagi lagu-lagu berhantu macam Harapan.

  13. best alu lagu tok……

  14. Best..sayeeeerrr suke nah lagu niiii

  15. “kenangan tetap abadi sebagai mimpi yang hanya bertandang sepi”

  16. senikata yg betul menyayat perasaan dan straight forward. aku yg terpaksa lalui semua ni….sedih..terpaksa melepaskan org yg paling kita syg…

  17. Kenangan yg pernah ku lalaui dan lagu ini benar2 telah enyentuh hidup ku yg pernah ku alami..urgh aku sungguh merindui diri nya selama nya.

  18. lovely song..

  19. kena btul lah dgn aku… takleh angkats seh…

  20. Lagu camni shuld b @ d top for weeks lah….

  21. emm,lg harapan ni t’ll best n menyusuk kabul sape ajerr…
    sdh pun aderrr…hishhhh..hishhhh….

  22. from fairbanks

    from fairbanks introduction

  23. curious george time tub

    ka-ka-sh-ka 1933523 This page contains some info about curious george time tub

  24. star trek armada ii

    Good information about star trek armada ii.

  25. sedih gler lgu nie..yaa kamuu terus tgu apa lg..nagis lh..hehehehe

  26. aku sedih….

  27. PEH…lagu x bes lgsg..asma ul-husna lg feeling..nth pape la lagu nie…hahaha

  28. pe brg lagu nih???…xsyok ar,,,lg2 fazli zainal yg nyanyi,huhuhuhu

  29. apa perasaan bila ada pompuan lain bagi lagu ni kat ur bf?

  30. hallu!!!saya suke sgt dgr lagu nie..
    ntahlah…tak tau knp??tp…bla kite dgr lagu nie..sdh sgt…lagu nie mcm cerit ttg ksh kite plak!!
    apapun…kite suka lagu nie!!

  31. I love ths song.

  32. i kept crying for 3 hours non-stop… imagine the impact it had…because i am going through a bad break up…

  33. sedeyyy…

  34. Kenapa lelaki suka lagu ni ek? Lagu kisah hati by aliyah pun lelaki suka,Kenapa org pilih lagu sedih sedih? Bad taste, wrong choices n week minded!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: